Posted in Без рубрики

Գործնական աշխատանք

  1. Տրված բառերից նոր բառեր կազմի՛ր ական կամ ային ածանցներով:

Օրինակ՝

մանուկ — մանկական
Լեռն-Լեռնային
քաղաք-քաղաքային
անձրև-անձրևային
բարեկամ-բարեկամական
շուն-շնական
անձ(ն)-անձնական
զինվոր-զինվորական
ցամաք-ցամաքային
ծնունդ-ծննդական
տուն-տնական
անապատ-անապատային
դև-դիվական
դյուցազն-դյութազնական
աղաչ(ել)-աղաչական
հրեշտակ-հրեշտակային
ստրուկ-ստրկային
պետ-պետական
տոհմ-տոհմական
հանրապետ(ություն)-հանրապետական
խորհուրդ-խորհուրդային

2. Փակագծերում տրված բառերից մեկն ընտրի՛ր ու պահանջվող ձևով գրի՛ր հարցում արտահայտող բառի փոխարեն:

Զարդասեղանին սանրեր էին դրված: (Սանր, սանրել)

Թե մազերը սանրել ու լվացվեր, կտեսնեիք, որ սիրուն երեխա է: (Սանր, սանրել)

Նվերը մի գեղեցիկ սանր էր: (Սանր, սանրել)

Նա մի շատ բարի կախարդ էր: (Կախարդել, կախարդ)

Եթե իրոք կախարդեի, մուկ կդառնայիր: (Կախարդել, կախարդ)

Եկողն ամենաչար կախարդն էր: (Կախարդել, կախարդ)

Հավաքվեցին չար ու բարի կախարդները: (Կախարդել, կախարդ)

Պատին մի աղջկա նկար էր կախված: (Նկարել, նկար)

Սիրով որ նկարեիր, նկարը սիրուն կստացվեր: (Նկարել, նկար)

3. Տրված բառերից նոր բառեր կազմի՛ր -ոց (-նոց, -անոց) ածանցով:

ա)
Ծաղիկ-Ծաղկանոց
հյուր-հյուրանոց
ավազակ-ավազականոց
մեղու-մեղվանոց

բ)
Գոգ-Գոգնոց
ձեռ-ձեռնոց
մատ-մատնոց

զ)
Կապել-Կապոց
խարտել-խարտոց
սփռել-սփռոց

դ)
Դրամ-Դրամանոց
կիլոգրամ-կիլոգրամանոց
մետր-մետրանոց

ե)
Խշշալ-խշշոց
մռնչալ-մռնչոց
զռռալ-զռռոց
ոռնալ-ոռնոց

4.Տրված բառազույգերի բաղադրիչները տեղափոխելով՝ ստացի՛ր նոր բարդ բառեր: Տրված և ստացված բառերն արմատների միջոցով բացատրի՛ր:

Օրինակ՝

ամփոփաթերթ, ծաղկագիր — ամփոփագիր, ծաղկաթերթ:

Ծովասուն, ձեռնամարտ-Ծովամարտ, ձեռնասուն

Բևեռախույզ, երկրամերձ-Բևեռամերձ, երկրախույզ

Ձկնակեր, մարդավաճառ-Ձկնավաճառ, մարդակեր

Leave a comment